Távmonitoring, technikai tanácsadási szolgáltatás

Abban az esetben, ha valahol rendelkezésre áll a helyi üzemeltetési csapat, de időről időre szükséges e szakemberek támogatása, akkor cégünk lehetőséget biztosít az úgynevezett másodikvonalas támogatási szolgáltatásra.

E szolgáltatás keretében - előre rögzített keretszámok mellett - a helyi üzemeltetők a felmerülő problémákkal, kérdésekkel közvetlenül megkereshetik üzemeltetési csoportunk szakembereit, akik a kérés, probléma jellegétől függően a telefonos tanácsadástól kezdve egészen a helyszíni hibaelháítási segítségig a szükséges, igényelt módon segítenek.

 

Akciók

Tokyo 10.2 májusi akció!
Felhívjuk figyelmét a Tokyo 10.2-es akcióinkra!

Hírek

Embarcadero bejelentés
Az Embarcadero helyi partnereként tájékoztatni szeretnénk felhasználóinkat, hogy a gyártó ebben a negyedévben kivezeti a termékportfóliójából az Upgrade lehetőséget.
Fontos Arcserve Megújítási Közlemény
Felhívjuk figyelmét néhány 2017. január elsejétől életbe lépő változtatásra az Arcserve Megújítási Politikát illetően!