Ker-Soft
Számítástechnikai Kft.
1119 Budapest,
Szombathelyi tér 14.

Telefon: +36(1) 206-2147
E-mail: info@kersoft.hu

Oldal ajánló

■ Microsoft CRM Online

■ Visual Objects Fórum

■ Mezőkövesdi Gimnázium Centenárium

■ BME 1971

Referenciák

Cégünk fennállása óta számos rendszert, projektet valósított meg,
vagy közreműködőként szerepelt megvalósításukban.

CA

Komplex IT Szolgáltatás menedzsment ( SDM ) megoldás bevezetése egy Közép-Kelet Európában működő olajvállalat informatikai szolgáltatója számára. A két évig tartó implementáció több fázisban zajlott, érintette az informatikai és nem informatikai területeket is. Az ITIL alapú szolgáltatásmenedzsment megoldás támogatja a Szolgáltatás Katalógus kezelés, Incidens kezelés, Probléma kezelés, Kérésteljesítés, Változás-, és Konfiguráció kezelés, Szolgáltatási szint monitorozás, és Tudásbázis folyamatokat.

 

_adverticum

A szoftverfejlesztéssel, online tartalomszolgáltatással és lapkiadással foglalkozó Adverticum Zrt.-nél a a sokrétű ügyfélkör eltérő igényeinek lefedésére alkalmas CRM rendszer bevezétésére kaptunk megbízást. A hagyományos CRM funkciók mellett elkészítettük és bevezettük a kiadványkezelő modult, melynek segítségével kezelhetők, nyomonkövethetők a kiadványokkal kapcsolatos előfizetési és számlázási folyamatok. A project második fázisában megvalósításra került a hirdetéskezelő rendszer felhasználói számára az online hibabejelentés.

 

LicensePort

A szoftver értékesítéssel, informatikai tanácsadással foglalkozó LicensePort értékesített licencei kezelésére keresett megoldást a Microsoft Dynamics CRM keretein belül. Cégünk Licenc Operator CRM modulját bevezetve hatékonyabbá vált az értékesített licencek nyilvántartása, követése. A CRM workflow motorja segítségével olyan automatizmusok lettek kialakítva, amelyek megkönnyítik a lejáró licencek figyelését.

A LicensePort CRM-beli folyamainak további automatizálási törekvése eredményeképpen, jelenleg folynak a munkálatok a számlázó rendszerrel való összekapcsolásra. A Serpa vállalatirányítási rendszer és a Microsoft Dynamics CRM rendszer összekapcsolásával kiépítésre kerül a két rendszer közötti automatikus adatkapcsolat, a licencekkel kapcsolatos adatfeldolgozás egyszerűbbé, gyorsabbá válik. Ezzel párhuzamosan megkezdődtek az előkészületek a Microsoft Dynamics CRM-ról a Dynamics CRM legújabb verziójának a CRM 4.0-ra való áttérésére.

"Kezdi behozni az árát a modul...
egy elveszett maintenance-t megtaláltunk a feltöltés közben... :)"

 

Volánbusz

Cégünk végezte a Volánbusz Zrt. IT outsourcingjának előkészítése keretében a cég informatikai rendszerének átvizsgálását, felülvizsgálatát. A felülvizsgálatot követően elkészítettük a megvalósítandó Rendszer Tervét, majd a folyamatos üzem biztosítása mellett elvégeztük a rendszer korszerűsítését, az új platformokra való átállást (mind szerver mind kliens oldalon). A Volánbusz Outsourcingjának elindulását követően alvállalkozóként cégünk végzi továbbra is az infromatikai rendszer on site tevékenységét, a PC-s szerverek támogatását, üzemeltetését. Az elkészített rendszer mellé cégünk biztosítja az I és II. vonalas HelpDesk támogatást, és hibamegoldást, valamint a szükséges továbbfejlesztések szakmai hátterét.

 

CIB Bank

A Computer Associates felkérésére – a CA projektvezetőjének irányítása mellett – szakembereink kivitelezték a bank belső folyamatainak támogatását biztosító HelpDesk rendszert. A rendszer érdekessége, hogy a gyárilag létező szolgáltatások mellett kiegészítésre került a telefonközpont illesztését biztosító új funkciókkal, valamint a bank igényei szerint megfogalmazott teljesen új lehetőségekkel. Az üzembehelyezett rendszer mellé azóta is folyamatos üzemeltetési támogatást nyújtunk.

 

TEVA Gyógyszergyár

A Teva Gyógyszergyárban 2000-ben feladatunk volt a HW/SW leltár megvalósítása, a vírusvédelmi rendszer kiépítése, valamint a meglévő rendszerek mentésének megvalósítása (Novell és Window platformokon).
A munkák elvégzésétől napjainkig folyamatos üzemeltetési támogatást nyújtunk a kialakított rendszer műszaki szintjének fenntartásához és használatához.

 

Tiszai Vegyi Kombinát

Alvállalkozóként szakembereink kivitelezték a TVK belső folyamatainak támogatását biztosító HelpDesk rendszert, majd biztosították a rendszer teljeskörű üzemeltetéséhez szükséges szakértői háttértámogatást.

 

ING Bank - NN Biztosító

Alvállalkozóként cégünk valósította meg a biztosítónál működő Microsoft Systems Management Server (MS SMS) 1.2 rendszer frissítését 2.0-s verzióra. A rendszer elkészültét követően alvállalkozóként cégünk valósította meg a biztosítónál működő Microsoft Systems Management Server (MS SMS) 1.2 rendszer frissítését 2.0-s verzióra. A rendszer elkészültét követően a folyamatosan biztosítottuk a szakmai támogatást a banki üzemeltető szakemberek számára. Ugyanitt elkészítettük az ügynökök részére kiosztotásra kerülő új Compaq notebook-ok központosított telepítési és testreszabási anyagait is.

 

Budapesti Közlekedési Vállalat

Alvállalkozóként cégünk végezte a BKV IT rendszerének Desktop oldali alkalmazás támogatását. Az IT rendszer outsourcingjának keretében a elvégeztük a Microsoft környezet támogatását és rendszer korszerűsítését az üzemeltetésre való felkészítésig (első két évben). A kialakításra került rendszerben a végleges feladatokat Windows 2000 alapokon (AD bevezetésével), az Exchange 2000 nyújtotta szolgáltatások felhasználásával valósítottuk meg. Az elkészített rendszer mellé cégünk biztosította a II. vonalas HelpDesk támogatást, és hibamegoldást, valamint a szükséges továbbfejlesztések szakmai hátterét.

 

RTL Klub - IKO Productions

Az RTL Klub megbízásából a Q-Art által készített „Legyen Ön is Milliomos!” játékhoz kellett a játékot vezérlő számítógépes rendszert elkészíteni és üzemét biztosítani. E munka során az elosztott több gépes rendszerben megvalósítottuk a TV stúdió által használható PAL képek kezelését (Matrox DigiSuite DigiMix rendszer felhasználásával), megterveztük és elkészítettük a játékos és néző szavazást kezelő teljes szavazórendszert (160 játékos és max 16 versenyző kapacitással), valamint az egész játékot vezérlő számítógépes rendszert. E rendszer segítségével 7 éven keresztül több mint 1000 adás került rögzítésre.

 

HIF - Nemzeti hírközlési hatóság

Alvállalkozóként a HIF desktop menedzsment munkálataiban vettünk részt. Ennek keretében telepítettük az országos hálózatot kiszolgáló szoftver telepítést nyújtó SDO, SW/HW leltárat biztosító AMO, és a távoli elérést adó RCO komponenseket. Az azóta eltelt időben eseti jelleggel biztosítottuk a rendszer háttértámogatását, és műszaki szintentartását, valamint a 2006-os évben elvégeztük a rendszer frissítését is.

 

Magyar Posta

A Unisys rendszerház által kivitelezett Integrált Postai Rendszer (IPH) támogatásának biztosításához cégünk szakemberei, mint alvállalkozók kialakították az IPH rendszer HelpDesk központját.

Későbbiekben - szintén alvállalkozóként - 2000-2002 között részt vettünk a Magyar Posta Rt. országos rendszerfelügyeleti projektjének munkálataiban. A munkák során fő tevékenységünk a postán már kialakított IPH HelpDesk teljeskörű a Posta informatikai rendszereinek teljes körű kiszolgálását végző HelpDesk kialakítása. A munka során jelentősen kiegészítésre és átalakításra került a „dobozos” HelpDesk rendszer, új funkciókat (munkalap kezelés, tudásbázis kezelés), magyarított és honosított felületet kapott (mind a webes, mind a Windows-os alkalmazás).

 

HVB Bank

A Computer Associates felkérésére – a CA projektvezetőjének irányítása mellett – szakembereink kivitelezték 2000-ben a bank belső folyamatainak támogatását biztosító HelpDesk rendszert. A rendszer érdekessége, hogy a gyárilag létező szolgáltatások mellett kiegészítésre került az Elektronic Banking (EBS) terület kiszolgálását biztosító új funkciókkal, valamint a bank igényei szerint megfogalmazott teljesen új kimutatásokkal.

 

Budapesti Közlekedési Vállalat

A BKV 1998-ban indított TransIT projekt keretében implementáltuk a BKV belső informatikai rendszereinek támogatását végző HelpDesk rendszert. A rendszer indulásától kezdve 0-24-es rendelkezésre állás mellett napi 30-40 bejelentést rögzítettek. A TransIT rendszerfelügyelet kiépítési munkálatok során tevékenyen vettünk részt továbbá a Desktop menedzsment és a mentési munkálatok kivitelezésében. E támogatást kiegészítendő a projekt befejezését követően folyamatos proaktív támogatást nyújtottunk (a BKV Outsourcing elindulásáig) Microsoft termékekhez, kiemelten kezelve a szerver és levelezési infrastruktúrát.

 

Akciók

Embarcadero októberi akciók! 15-20 %
Felhívjuk figyelmét az Embarcadero októberi leárazásaira! Akár 15-20 %!!!
Tokyo Professional októberi akció!
Felhívjuk figyelmét a Tokyo Professional 10%-os kedvezményünkre!

Hírek

Embarcadero Konferencia Tokyo 2017
A Ker-Soft Számítástechnikai Kft. 2017. június 14.-én Embarcadero Konferencia Tokyo 2017 rendezvényt tart.
Megjelent a Visual Studio 2017!
A Microsoft 2017 áprilisától elérhetővé tette legújabb Visual Studio 2017 fejlesztői szoftvereit.
Megjelent a RAD Studio 10.2 Tokyo
A RAD Studio 10.2 lehetővé teszi a keresztplatformos natív alkalmazások eddiginél is gyorsabb fejlesztését és ezzel a legszélesebb célközönség elérését.
Fontos Arcserve Megújítási Közlemény
Felhívjuk figyelmét néhány 2017. január elsejétől életbe lépő változtatásra az Arcserve Megújítási Politikát illetően!