Ker-Soft
Számítástechnikai Kft.
1119 Budapest,
Szombathelyi tér 14.

Telefon: +36(1) 206-2147
E-mail: info@kersoft.hu

Oldal ajánló

■ Microsoft CRM Online

■ Visual Objects Fórum

■ Mezőkövesdi Gimnázium Centenárium

■ BME 1971

Ker-Soft Számítástechnikai Kft.

A Ker-Soft múltja és jelene

Cégünkről

A Ker-Soft elődjét, a Kerorg-Softot 1992-ben alapítottuk. Kezdeti tevékenységünk a CA-Clipper forgalmazójaként a termék disztribúciója és a fejlesztők szakmai támogatása volt.

Az egyre komplexebb feladatok ellátására, az ügyfelek bővülő igényeinek kiszolgálására bővítettük szakértői csapatunkat.

További partneri kapcsolatot építettünk ki a világ vezető informatikai szállítóival, a Microsofttal, az IBM-mel, ezzel is gazdagítva szakértelmünket a megoldás és termék portfoliónkban.

Több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezünk informatikai rendszerek bevezetésében, üzemeltetésében és felügyeletében. Jelentős tapasztalatot szereztünk Help desk rendszerek bevezetésében és üzemeltetésében olyan nagyvállalatoknál, mint a helyi közlekedési vállalatok, gyógyszergyárak vagy a Magyar Posta.

A Ker-Soft számos nagy hazai cég felügyeleti rendszerét tervezte meg vezető nemzetközi szoftvergyártók termékeinek felhasználásával (CA, IBM, Microsoft, formcraft [korábban: Beta Systems Software AG]).

A Microsoft ügyfélkapcsolat kezelő rendszerét, a Microsoft Dynamics CRM -et választva nyitottunk az üzleti alkalmazások irányába is.

Új lehetőségek után kutatva bővítettük szakértelmünket a Content Management témakörben. Ma az egyik piacvezető content management rendszer, a formcraft hivatalos képviseletét látjuk el a Közép-, Kelet-Európai régióban.

2010 nyarán a Quest Software termékek disztribútorává váltunk, Windows Management termékkör fókusszal. Ez a termékkör a Microsoft infrastruktúrát üzemeltetők életét hivatott megkönnyíteni.

 

Mérföldkövek

1992-1996 Kerorg-Soft

A Ker-Soft elődvállalatának működése. Kezdeti tevékenysége a Computer Associates - Clipper fejlesztő eszközeinek forgalmazása, informatikai támogatása, és a felhasználók képzése. Több mint 1000 ügyfelet, fejlesztő céget támogatunk fejlesztő eszközökkel.

1996

Megalakul a Ker-Soft Kft. A Ker-Soft nevéhez fűződik a legnagyobb CA fejlesztő eszköz konferencia sorozat, a Technicon?96 hazai lebonyolítása. Partneri megállapodás a Computer Associates Rendszerfelügyelet megoldásaira.

1997

Microsoft Certified partneri cím megszerzése (Microsoft Certified Solution Provider és Microsoft Developer Dealer.) A Ker-Soft a Microsoft Visual Studio kiemelt támogatója.

1998

Közlekedési vállalat rendszereinek infrastrukturális tervezése, migráció Microsoft alapú operációs rendszerekre.

  • IFABO 98 - Téma: Rendszer menedzsment (CA-Unicenter)
  • Compfair 98 - A Microsofttal közös standon a Visual Studio és MSDN reklámozása.

1999

Rendszer felügyeleti projektek: 2000-nél több desktop-, hálózat- és szerver felügyelete.
Szoftver audit 80 pénzügyi befektető cégnél. A különböző programozási nyelveken megírt és különböző operációs rendszereken futó alkalmazások átvilágítása, a törvényi előírásoknak való megfelelést vizsgálva.

2000

Egyedi fejlesztések médiák számára - "Legyen Ön is Milliomos" TV-s vetélkedő informatikai lebonyolítása. Részt vétel egy közlekedési vállalat rendszereinek infrastrukturális implementációs tervezésében, és üzemeltetésében.

2001

Az egyik legnagyobb hazai rendszer felügyeleti megoldás megvalósításában részt vétel - több mint 10 000 munkaállomás felügyelete, a hálózati szerver felügyelettel és help-desk megoldással integrálva.

2002

További rendszer felügyeleti megoldások implementációja jelentős hazai cégeknél – közlekedési vállalatnál, állami intézménynél, gyógyszergyárnál. A CA Service Desk termék lokalizálása..

2003

Az RTL Klub csatornán bemutatott "IQ - Az Ország Tesztje" vetélkedő sorozat informatikai lebonyolítása.

2004

Help desk rendszerek bevezetése és a bevezetést követő támogatás pénzintézetnél, vegyipari vállalatnál.
A Ker-Soft megjelenik egy új, saját fejlesztésű termékkel a piacon: a "Tesztmester" gépjármű oktató rendszerrel. A Tesztmester szoftver egyedi alkalmazásként, mint oktató rendszer elérhető a KRESZ szabályait tanulni vágyók számára. A termék még ebben az évben kiegészül a közlekedési vállalatok számára fejlesztett vizsgáztató modullal.

2005

Közlekedési vállalat rendszereinek infrastrukturális megtervezése, Microsoft szerverpark konszolidációja és üzemeltetése. Rendszer felügyeleti megoldás tervezése, bevezetése és üzemeltetése.

2006

Nyitás az üzleti alkalmazások, üzleti tanácsadás irányába:
CRM rendszer bevezetése a Ker-Soft-nál, valamint egy on-line média cégnél - a lapkiadás funkciók implementálása. Részt vétel a központosított közbeszerzésben a CA biztonsági szoftvereivel.

2007

Portfolió bővítés - partneri megállapodás a Betasystems AG-val és az IBM-mel. CRM bevezetés egy fejlesztő cégnél. Saját CA Help Desk rendszer upgradje 11.2-re.

2008

CA Unicenter termék testreszabása, bevezetése pénzintézetnél. CRM rendszer implementálása lapkiadó vállalatnál. Egyedülálló dokumentum feldolgozó rendszer bevezetése egy közlekedési vállalatnál és egy biztosító társaságnál. Egy reptér teljes IT rendszerének a felmérése, tanácsadás és az IT működésének átszervezése. Intelligens kártya tanácsadási tevékenységek.

2009

Magyarországon az első CA Service Desk r12-es bevezetése egy informatikai szolgáltató cégnél. CA Service Desk 6.0 upgrade r12-re egy állami vállalatnál. AD és Exchange migráció pénzintézetnél.

2010

A Microsoft System Center Service Manager alkalmazás első magyarországi bevezetése egy országos energiaszolgáltató vállalatnál. A CA ARCserve szoftverére alapozott mentési megoldás kialakítása pénzintézeteknél, gyógyszergyárnál, fejlesztő cégnél és gyártó cégnél. Vezető energia szolgáltató cégnél bejövő számla automatikus feldolgozása SAP környezettel integrálva. Cégünk az IBM Rational fejlesztő eszközök minősített viszonteladója.

2011

Microsoft System Center Service Manager alkalmazás bevezetése a fejlesztési igények -, és incidensek kezelésére egy biztosító társaságnál. Quest szoftver bevezetése a Sharepoint kezelésére egy közlekedési vállalatnál; a virtuális környezet támogatására egy pénzintézetnél. CA mentési megoldás tervezése és szállítása egy pénzügyi szolgáltató cég számára. Quest Software képviselet kialakítása.

2012

Active Directory rendszerek felmérése egy energiaipari cég és egy állami vállalat számára. Adat visszaállítási teszt CA ArcServe megoldással egy nemzetközi tanácsadó cégnél. Partneri kapcsolat a JetBrains fejlesztőeszköz gyártó céggel. Dell Software disztribúció felépítése.

2013

Microsoft System Center Service Manager bevezetése államigazgatási intézménynél. Járművezetői vizsgáztató rendszer kialakítása SAP Learning Solution megoldással egy közlekedési vállalatnál.
Adatmentési rendszer megújítása Európa egyik legnagyobb elektronikai cégének magyar leányvállalatánál.

2014

CA Service Desk Manager r.12.9 megoldás implementációja az ITIL nemzetközi keretrendszer alapján, több-tenantos struktúrában, egy nemzetközi energiaipari cég IT szolgáltatójánál. Az Incidens-, Probléma -, Igény-, Változás-, és Konfiguráció kezelés, SLA kezelés és a Szolgáltatás katalógus kiterjesztése folyamatosan zajlik a CEE régió leányvállalatainál.
SharePoint kezelés támogatása Dell Software eszközökkel egy állami intézménynél.

 

Akciók

Embarcadero októberi akciók! 15-20 %
Felhívjuk figyelmét az Embarcadero októberi leárazásaira! Akár 15-20 %!!!
Tokyo Professional októberi akció!
Felhívjuk figyelmét a Tokyo Professional 10%-os kedvezményünkre!

Hírek

Embarcadero Konferencia Tokyo 2017
A Ker-Soft Számítástechnikai Kft. 2017. június 14.-én Embarcadero Konferencia Tokyo 2017 rendezvényt tart.
Megjelent a Visual Studio 2017!
A Microsoft 2017 áprilisától elérhetővé tette legújabb Visual Studio 2017 fejlesztői szoftvereit.
Megjelent a RAD Studio 10.2 Tokyo
A RAD Studio 10.2 lehetővé teszi a keresztplatformos natív alkalmazások eddiginél is gyorsabb fejlesztését és ezzel a legszélesebb célközönség elérését.
Fontos Arcserve Megújítási Közlemény
Felhívjuk figyelmét néhány 2017. január elsejétől életbe lépő változtatásra az Arcserve Megújítási Politikát illetően!